W przypadku płatności przy odbiorze Zamawiający reguluje należność gotówką po dostarczeniu towaru.

Podczas dokonywania przedpłaty:

- należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na konto INSEL

- na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer zamówienia
(numer ten jest wyświetlany podczas akceptowania zamówienia),
datę, nazwę instytucji /osoby zamawiającej oraz dopisać hasło
"Zamówienie internetowe".

- zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie pojawienia się wpłaty
na koncie firmy INSEL.

Na chwilę obecną dostępne są formy płatności:

przy odbiorze przesyłki (za pobraniem), przelewem bankowym (przedpłata) na konto

Konto bankowe dla wpłat w Złotych Polskich (PLN)
Alior Bank S.A. Oddział Wołomin 20 2490 0005 0000 4520 4844 5145

Konto bankowe dla wpłat w Euro (EUR)
Alior Bank S.A. Oddział Wołomin 19 2490 0005 0000 4600 4454 6461 BIC ALBPPLPW

Menu

QR code