W przypadku płatności przy odbiorze Zamawiający reguluje należność gotówką po dostarczeniu towaru.
Podczas dokonywania przedpłaty:
- należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na konto INSEL
- na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer zamówienia
(numer ten jest wyświetlany podczas akceptowania zamówienia),
datę, nazwę instytucji /osoby zamawiającej oraz dopisać hasło
"Zamówienie internetowe".
- zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie pojawienia się wpłaty
na koncie firmy INSEL.
Na chwilę obecną dostępne są formy płatności:
przy odbiorze przesyłki (za pobraniem), przelewem bankowym (przedpłata) na konto
Konto bankowe dla wpłat w Złotych Polskich (PLN)
Alior Bank S.A. Oddział Wołomin 20 2490 0005 0000 4520 4844 5145
Konto bankowe dla wpłat w Euro (EUR)
Alior Bank S.A. Oddział Wołomin 19 2490 0005 0000 4600 4454 6461 BIC ALBPPLPW